Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Cynful painting














Cyn McCurry

Η Αμερικανίδα ζωγράφος Cyn McCurry εργάζεται με τη διαίσθηση. Προσεγγίζει τον καμβά της χωρίς προκατάληψη, επιτρέποντας την εικόνα να αναδυθεί και να εξελιχθεί αυθόρμητα. Και έτσι πλέκει μαζί τα νήματα των συναισθημάτων και των εμπειριών της για να δημιουργήσει τα έργα της.


Είναι μια αυτοδίδακτη καλλιτέχνης, που ζωγραφίζει με πάθος από πολύ μικρή, παίρνοντας την πρώτη της παραγγελία και πουλώντας τον πρώτο της πίνακα στην ηλικία των 11 ετών. Υιοθέτησε μόνη της τις κλασικές τεχνικές που χρησιμοποιεί, για να αφηγηθεί με εικόνες την ιστορία μας μοντέρνας γυναίκας με τη διάλεκτο μιας άλλης εποχής.


Η Cyn γεννήθηκε στο Ft. Worth του Texas, στις ΗΠΑ. Ταξίδεψε και έζησε σε πολλά μέρη της Αμερικής. Σήμερα ζει με τον σύζυγό της και τα πέντε της παιδιά  κοντά στην πόλη που γεννήθηκε. Πίνακές της, πορτρέτα και τοιχογραφίες της, υπάρχουν σε διάφορες ιδιωτικές συλλογές σε όλη την Αμερική.







Η ίδια λέει:
«Το ότι έγινα ζωγράφος, συνέβη σ’ εμένα χωρίς καμία συνειδητή πρόθεση. Ήταν μια φυσική και βασική ανταπόκριση στον κόσμο μου. Το να δημιουργώ εικόνες ήταν μια πράξη που δεν μπορούσα να αποφύγω, παρά μια δραστηριότητα που επέλεξα για να ακολουθήσω. Η τέχνη έγινε για μένα μια καταναγκαστική έμμονη ιδέα με την οποία δεν μπορούσα να διακόψω τη σχέση μου. Η ζωγραφική με ζωογονεί όπως ο αέρας, το ψωμί και η αγάπη.

»Το στυλ και η τεχνική μου προήλθε από μια φυσική εξέλιξη. Έχω αποφύγει σκόπιμα κάποια συμβατική εκπαίδευση, βυθίζοντας παράλληλα τον εαυτό μου σε μια σχέση αγάπης με τους δασκάλους του παρελθόντος. Η δουλεία μου είναι ενδόμυχη και προσωπική, απαλλαγμένη από τις «Θεωρίες» της εποχής μας, που άλλοι τόσο πολύ αγαπούν. Προσπαθώ να δημιουργώ αγνές αυθόρμητες εικόνες με τις οποίες τιμώ την ομορφιά της κορεσμένης από συναισθήματα σάρκας μας… ζωγραφίζω όπως αισθάνομαι… με μια απόλυτη ασέβεια για τις μόδες της Μοντέρνας Τέχνης και τις τάσεις της θλιβερής και πεινασμένης για ομορφιά εποχής μας.

»Είναι η φωνή μου»





























Δεν υπάρχουν σχόλια: